FIS-STEPS -verkostohanke – kohti yhtenäisempää vieraskielistä opetusta
Katajamäki, M. (13.3.2014). FIS-STEPS -verkostohanke – kohti yhtenäisempää vieraskielistä opetusta. Kieli, koulutus ja yhteiskunta : Kielikoulutuspolitiikan verkoston verkkolehti (Maaliskuu). Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2014/
Authors
Date
2014Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Artikkeli esittelee Suomen vieraskielisen opetuksen kehittämishanketta FIS-STEPS (Finnish International Schools – Sharing Tools for English Public Schools), joka on Opetushallituksen rahoittama valtakunnallinen verkostohanke. Hankkeessa on viisi toimijaa ja se pyrkii kehittämään suomalaista englanninkielistä ja kaksikielistä opetusta sekä yhtenäistämään kirjavan CLIL-kentän käytäntöjä, termistöä ja materiaaleja.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181Keywords
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-maaliskuu-2014/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vuorovaikutteista opiskelua tietoverkossa : psykologian opetuksen kehittämishanke
Peltonen, Marketta (2000) -
Kohti uutta verkko-opetusta : kuinka kehitetään verkko-opetusta Etelä-Savon ammattiopistossa
Flinkman, Jorma (2021)Tässä toimintatutkimuksen keinoin toteutetussa koulutusteknologian alaan kuuluvassa tutkimuksessa käsitellään Etelä-Savon ammattiopistossa (Esedu) vuonna 2020 tehtyä verkko-opetuksen kehitystyötä. Verkko-opetuksen merkitys ... -
Firma yrittäjyyskasvatuksen kehittämishanke Nilsiän lukiossa
Hakkarainen, Hannele (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2008) -
Hyvää verkko-opetusta etsimässä: oppimista edistävät ja estävät tekijät verkko-oppimisympäristöissä – opiskelijoiden kokemuksen ja opettajien arviot
Nevgi, Anne; Tirri, Kirsi (2003)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden ja opettajien käsityksiä hyvästä verkko-opetuksesta ja -opiskelusta. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti verkko- opettajan roolin ja tehtävien tarkasteluun. ... -
Biologian opettajaopiskelijoiden asenteet verkko-opetusta kohtaan ja verkkokeskustelun soveltuvuus biologian opetukseen
Nykänen, Mari (2014)Verkko-opiskelu tarjoaa hyvät mahdollisuudet etäopiskeluun. Verkko-opiskelussa korostuvat joustavuus ja itseohjautuvuus. Konstruktivistinen oppiminen on noussut keskeiseksi oppimisteoriapohjaksi myös verkko-opinnoissa. ...