Keski-Suomen maaseudun kehittävän arvioinnin malli : - vaihe 1: tarpeet, organisointi ja arviointikehikko
Published in
Julkaisuja / Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluDate
2014Publisher
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakouluISBN
978-951-39-5640-0ISSN Search the Publication Forum
1799-3059Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Avaimia koulutuksen arvioinnin kehittämiseen
Korkeakoski, Esko; Silvennoinen, Heikki (Koulutuksen arviointineuvosto, 2008) -
Paloiteltu sosiaalityö : nuorten valvonta kriminaalihuollossa kehittävän työntutkimuksen valossa
Melaranta, Sanna (2003) -
Health Education Teachers’ Assessment Conceptions and Practices : Identifying Assessment Profiles
Paakkari, Olli; Paakkari, Leena; Haapala, Henna; Hirvensalo, Mirja (Routledge, 2022)The study explored the latent construct underlying the assessment conceptions and practices of Finnish Health Education teachers (n = 165) in the context of curricula, seeking thereby to identify the teachers’ assessment ... -
Onko urbanisaatio maaseudun turma? : kaupunkien väestönkasvun vaikutukset erityyppisen maaseudun väestökehitykseen Suomessa ajanjaksolla 1990-2015
Tervo, Hannu; Helminen, Ville; Rehunen, Antti; Tohmo, Timo (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2018)Kaupungistuminen on edennyt nopeasti Suomessakin, ja samalla maaseutu on menettänyt väestöään ja aktiviteettejaan. Miten urbanisaation eteneminen on vaikuttanut maaseudun kehitykseen? Artikkelin mukaan urbanisaatio levittää ... -
This can be made more student-centred : Asynchronous mediation in in-service teacher professional development
Kareva, Victoria; Rasskazova, Tatiana; Leontjev, Dmitri (Peoples' Friendship University of Russia, 2022)Vygotskian Sociocultural Theory is a powerful foundation for research into teacher professional development. However, while this research has been growing, it has largely been focused on pre-service second/foreign language. ...