Demokraattinen eetos : rajoista mahdollisuuksiin?
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2000Oppiaine
Valtio-oppiJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5281-5ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3431]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Body, epistemology, interpretation : Friedrich Nietzsche and Karl Kerényi
Fenyvesi, Kristóf (University of Jyväskylä, 2012) -
Designing education democratically through deliberative crowdsourcing : the case of the Finnish curriculum for basic education
Säily, Laura; Huttunen, Rauno; Heikkinen, Hannu L. T.; Kiilakoski, Tomi; Kujala, Tiina (Taylor & Francis, 2021)In Finland, curriculum design is allegedly carried out through a deliberative process that involves various stakeholders, interest groups, experts and ordinary citizens. To facilitate participation in curriculum design, ... -
Kritiikin lupaus : näkökulmia Frankfurtin koulun kriittiseen teoriaan
Moisio, Olli-Pekka (Jyväskylän yliopisto, 1998) -
Nietzschen hämärä : pieni kirja Nietzschestä ja filosofiasta
Laari, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 2001) -
Right, morality, ethical life : studies in G. W. F. Hegelś philosophy of right
Kotkavirta, Jussi (University of Jyväskylä, 1997)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.