3D production pipeline in game development

Abstract
3D-tuotanto on merkittävä osa esimerkiksi peli- ja elokuvateollisuutta, jotka ovat itsessään suuria teollisuudenaloja. Näillä aloilla työprosesseja voidaan kuvata tuotantolinjastoina. 3D-tuotantolinjastot rakentuvat sillä työskentelevistä tekijöistä, näiden työnkuluista ja tässä työssä käytettävistä työkaluista. Tuotantolinjastoillaon tehostettu ja järkeistetty toimintaa. Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää 3D-tuotantolinjojen merkitys pelikehitykselle ja tarkastella siihen kuuluvaa tuotantoprosessia. Asiaa tarkastellaan tässä tutkielmassa tekemällä katsaus alan kirjallisuuteen sekä kuvaamalla yksinkertainen malli tuotantolinjastoille.
Main Author
Format
Theses Bachelor thesis
Published
2012
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201302271274Käytä tätä linkitykseen.
Language
English
License
In CopyrightOpen Access

Share