dc.contributor.author | Skinnari, Kristiina | |
dc.date.accessioned | 2012-12-03T08:00:26Z | |
dc.date.available | 2012-12-03T08:00:26Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4904-4 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1239495 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40499 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (282 sivua) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.subject.other | language learner identity | |
dc.subject.other | affordance | |
dc.subject.other | agency | |
dc.subject.other | positioning | |
dc.subject.other | presenting identity | |
dc.subject.other | identity position | |
dc.subject.other | language learning trajectory | |
dc.subject.other | meaning | |
dc.subject.other | EFL (English as Foreign Language) | |
dc.subject.other | CLIL (Content and Language Intergrated Learning) | |
dc.subject.other | SEN (Special Educational Need) | |
dc.title | "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa | |
dc.title.alternative | Ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4904-4 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Soveltava kielitiede | fi |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 188 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | englannin kieli | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | alakoulu | |
dc.subject.yso | koululaiset | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | oppimiskokemukset | |
dc.subject.yso | oppimisympäristö | |
dc.subject.yso | sosiokulttuuriset tekijät | |
dc.subject.yso | vapaa-aika | |
dc.subject.yso | identiteetti | |
dc.subject.yso | roolit | |
dc.subject.yso | CLIL-menetelmä | |