Kokemuksia englanninkielisestä opetuksesta – vanhempien näkökulma
Kohi, M. & Kohi, A. (2012, 1.6.2012). Kokemuksia englanninkielisestä opetuksesta – vanhempien näkökulma. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/
Date
2012Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Olemme viiden hengen espoolainen perhe. Lähes kymmenen viimeisen vuoden ajan joku kolmesta lapsestamme on ollut englanninkielisessä päiväkodissa tai kaksikielisessä opetuksessa. Tässä muutamia ajatuksia kokemuksistamme.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/touko-kesakuu-2012/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vieraskielisestä opetuksesta eväitä elämään
Roiha, Anssi (Suomen kieltenopettajien liitto, 2020)Väitöstutkimuksessa perehdyttiin englanninkielisen opetuksen pitkäkestoisiin vaikutuksiin, joita ei ole aikaisemmin tutkittu kattavasti. Tutkimus osoittaa, että lapsena saatu englanninkielinen opetus voi tukea oppilaan ... -
"En mää kyllä mikään mestari oo, mutta kyl mää aika hyvin osaan" : muita kakkosluokkalaisten kokemuksia varhaisesta CLIL-opetuksesta
Kauppinen, Pia; Koskivainio, Milja (2012)KAUPPINEN, P. & KOSKIVAINIO, M. 2012. "En mää kyllä mikään mestari oo, mutta kyl mää aika hyvin osaan." Kakkosluokkalaisten kokemuksia varhaisesta CLIL-opetuksesta. Jyväskylän yliopisto: Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustie-teen ... -
Englanninkieliseen ja laajamittaiseen kaksikieliseen opetukseen hakeutuminen : vanhempien perustelut kouluvalinnoille
Carter, Ilona (2022)Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella vanhempien syitä hakea omalle lapselle paikkaa englanninkielisessä sekä laaja-alaisessa kaksikielisessä (suomi englanti) perusopetuksen 1.–6.-luokassa. Näitä syitä tarkastellaan ... -
Investigating former pupils’ experiences and perceptions of CLIL in Finland : a retrospective analysis
Roiha, Anssi (Taylor & Francis, 2019)The educational approach known as Content and Language Integrated Learning (CLIL), in which content is taught partly through a foreign language, has gained great popularity in Europe in the past few decades. In Finland, ...