Kieltenopetus suurten haasteiden ja muutosten edessä
Ståhlberg, P. (2012, 10.10.2012). Kieltenopetus suurten haasteiden ja muutosten edessä. Kieli, koulutus ja yhteiskunta. Retrieved from http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2012/
Authors
Date
2012Copyright
© Kieliverkosto ja kirjoittajat
Kieltenopetus ja yhteiskunta ovat muuttuneet viime vuosikymmeninä paljon. Suullisen kielitaidon testaaminen ja arviointi eivät ole kuitenkaan pysyneet tämän kehityksen vauhdissa. Opetussuunnitelmien sisältöjen lisääntyminen on myös suoraan vaikuttanut opettajien työmäärään. Koska kielet ovat välineaine, niitä tulisi nykyistä enemmän integroidusti käyttää osana muiden aineiden opetusta.
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkostoISSN Search the Publication Forum
1799-0181
Original source
http://www.kieliverkosto.fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-lokakuu-2012/Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kouluttajaryhmä uusien haasteiden edessä
Sievi, Anna-Maija (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, miten kouluttajaryhmä toimii kohdatessaan uusia ja yllättäviä haasteita. Huomioni kiinnittyi ryhmän piilevän ja tiedostamattoman tason tarkastelemiseen. Pyrin selvittämään, ... -
Draamakasvatuksen ihmiskäsitys ja tietokäsitys postmodernismin haasteiden edessä
Laatikainen, Sari (1998) -
Kyberturvallisuuden strateginen johtaminen kasvavassa kybermaailmassa Suomessa : kehittämistarpeet uusien haasteiden edessä
Laakso, Sanna (2023)Kybertoimintaympäristö laajenee koko ajan kattaen yhä suuremman osan maailmasta. Kehitys haastaa strategista johtamista, jota on kehitetty Suomessa vasta verrattain vähän aikaa. Aiemmat tutkimukset ovat osoittaneet, että ... -
Takana loistava tulevaisuus, edessä tuleva loistavuus? : tutkimushaastattelun haasteiden hahmottelua
Takala, Eeva (Prologos ry, 2005) -
Ensimmäisen luokan opettajien käsityksiä varhennetun englannin opetuksesta
Saarikettu, Sari; Venäläinen, Noora (2020)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, millaisia käsityksiä ensimmäisen luokan opettajilla on varhennetun englannin opetuksesta. Tavoitteena on kuvata, millaisia toimintatapoja varhennetun kielen opetuksessa käytetään ...