University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

Dialogia etsimässä : pienryhmäkeskusteluja luokassa

Thumbnail
View/Open
797.0 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in education, psychology and social research
Authors
Hannula, Marja
Date
2012
Discipline
Kasvatustiede

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto
ISBN
978-951-39-4846-7
ISSN Search the Publication Forum
0075-4625
Keywords
dialogue talk skills exploratory talk modeling pienryhmät luokkatyöskentely keskustelu kielellinen vuorovaikutus keskustelutaito
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4846-7

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [3349]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • "Kun on luokassa rauhallista niin tulee työstä hyvä" : 5. ja 6. luokan oppilaiden näkemyksiä työrauhasta 

    Hoikkaniemi, Heljä (2017)
    Työrauhan puute aiheuttaa kovasti harmia kouluissa. Työrauhaa ja työrauhahäiriöitä on tutkittu Suomessa pääsääntöisesti opettajan näkökulmasta. Työrauha koskettaa myös oppilaita, joten heidän näkemyksiään on syytä selvittää. ...
  • Alakoulun laaja-alaisten erityisopettajien näkemyksiä työrauhasta pienryhmäopetuksessa 

    Marttinen, Merja (2018)
    Marttinen, Merja. 2018. Alakoulun laaja-alaisten erityisopettajien näkemyksiä työrauhasta pienryhmäopetuksessa. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteen ja psykologian laitos. 46 ...
  • Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa 

    Valleala, Ulla Maija (Jyväskylän yliopisto, 2006)
    Ulla Maija Valleala tutki väitöskirjassaan, miten kahden avoimen yliopiston opiskelijaryhmän ja nuorisotyöntekijätiimin on mahdollista oppia tuloksellisemmin yhteisen ymmärryksen avulla. Oppiminen edellyttää ymmärrykseen ...
  • Monikielisyys luokan rikastuttajana : etnografinen tapaustutkimus kielellisesti ja kulttuurisesti moninaisessa alkuopetuksen luokassa 

    Pomykal, Ronja (2021)
    Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten monikielisyys ilmenee tavallisessa alkuopetuksen luokassa, jossa lähes puolet luokan oppilaista on kaksi- tai monikielisiä. Pääpaino tutkimuksessa oli oppilaiden kokemuksissa, ...
  • Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance 

    Muhonen, Heli (University of Jyväskylä, 2018)
    The present thesis focuses on patterns of educational dialogue, their quality with respect to forms of teacher scaffolding and shared knowledge building, and the association between the quality of educational dialogue ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publish Your Data
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre