Keramiikkataiteilija Aune Siimes
Authors
Date
1990Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kieli ja nationalismi
Länsisalmi, Riikka; Viitamäki, Mikko (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018) -
Kansoja yhdistävä ja erottava arabia
Akar, Sylvia (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2018)Arabialla on virallisen kielen asema 25 maassa. Kielen eri varianttien kutsuminen arabiaksi on poliittinen päätös, mutta myös vähemmistökielten asemalla ja jopa aakkostolla on tehty politiikkaa. -
Statistical analyses of project Broken Finnish (Rikkinäistä suomea)
Ahola, Sari; Halonen, Mia; Neittaanmäki, Reeta; Hirvelä, Tuija (2023)Rikkinäistä suomea -Akatemia-hankeaineiston R-, facets-, MFRM-analyyseja. Esimerkiksi vuorovaikutuksia seuraavien muuttujien/tekijöiden välillä: arviointikriteerit (yleistaitotasoarvio; yleiskriteeri, sujuvuus, koherenssi, ... -
'Broken Finnish': Accent perceptions in societal gatekeeping (SA 315581/JY 21000042461) project research dataset
Halonen, Mia; Ohranen, Sari; Huhta, Ari; Ullakonoja, Riikka; Neittaanmäki, Reeta; Hirvelä, Tuija; Ahola, Sari (2023)Rikkinäistä suomea -hankkeen aineisto on rakennettu Yleisten kielitutkintojen suomen kielen tutkinnon pitkittäisaineiston (Yki) 2009-2019 pohjalle 2015, kerätty vuonna 2016 ja tutkittu 2018-2021/2024) Projektin aineisto ... -
Yleisten kielitutkintojen (Yki) pitkittäistutkimusaineisto 2009-2019
Ohranen, Sari; Huhta, Ari; Neittaanmäki, Reeta; Hirvelä, Tuija; Ahola, Sari; Ullakonoja, Riikka; Halonen, Mia (2023)Longitudinal data of the National Certificate for Language Proficiency (NCLP) 2009-2019 consist of 1) the assessment data; 2) background information of the raters of the NCLP (N = 122), and 3) background information of the ...