University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Kandidaatintutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Kandidaatintutkielmat > View Item

Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa

Icon
132.8 Kb

Authors
Hursti, Mikko
Date
2012
Discipline
TietojärjestelmätiedeInformation Systems Science
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons.
You can request a copy of this thesis here

 
Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan päätöksentekoon kussakin vaiheessa.
Keywords
videopelit digitaalinen jakelu asiakaskäyttäytymismallit DLC kuluttajakäyttäytyminen
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206261959

Metadata
Show full item record
Collections
  • Kandidaatintutkielmat [4412]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Vastuullinen kulutus digitaalisessa ostoympäristössä 

    Luhtanen, Venla (2021)
    Digitaalisten ostoympäristöjen suosio on kasvussa, kuten myös kuluttajien tarve huomioida vastuullisuus osana kulutuspäätöksiä. Tämän tutkielman tavoite oli selvittää, kuinka vastuullinen kuluttajakäyttäytyminen ...
  • Videopelien ja pelillistämisen hyödyt lukuaineiden ja vieraiden kielten opetuksessa 

    Mäenpää, Paulus (2019)
    Kanditaatin tutkielmassa tutkitaan videopelien ja pelillistämisen käytöstä saatavia hyötyjä lukuaineiden ja vieraiden kielten opetuksessa. Tutkielman tarkoitus on selvittää, onko videopeleistä hyötyä opetuksessa ja mitä ...
  • Reddit ja arvon yhteisluonti videopelien kehittämisessä 

    Koivistoinen, Sami (2019)
    Tutkimus tutki, kuinka arvon yhteisluonti näkyy sosiaalisen median palvelussa Reddit:ssä. Samalla tutkittiin, millaisia eroja arvon yhteisluonnissa oli eri mobiilivideopelituotteiden välillä. Tutkimuksessa havaittiin, että ...
  • Narratiivisten videopelien kehittyminen 

    Perttola, Jussi (2012)
    Tässä tutkielmassa analysoidaan narratiivisten videopelien kehittymistä ja sitä, miten samanaikainen teknologian kehittyminen on siihen vaikuttanut. Tutkimus on luonteeltaan kvalitatiivinen ja se pyrkii kuvaamaan mahdollisimman ...
  • Videopelien historia ja pelinkehitys : 2D-pelimoottoreiden vertailu 

    Ylönen, Jani (2014)
    Videopelien historia alkoi 1940-luvun lopulta ja on 2010-luvulla nopeimmin kasvava viihdeteollisuuden ala, niin Suomessa kuin maailmanlaajuisestikin. Tekniikan kehittymisen myötä myös pelit ja niiden kehittäminen ovat ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre