Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa

Abstract
Hursti Mikko Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s. Tietojärjestelmätiede Ohjaaja(t): Seppänen, Ville Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan päätöksentekoon kussakin vaiheessa.
Main Author
Format
Theses Bachelor thesis
Published
2012
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206261959Use this for linking
Language
Finnish
License
In Copyright
Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.

Share