Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.
Hursti Mikko
Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa
Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s.
Tietojärjestelmätiede
Ohjaaja(t): Seppänen, Ville
Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia
videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit
toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta
elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan
ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan
päätöksentekoon kussakin vaiheessa.
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5264]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Videopelien sosioemotionaaliset vaikutukset ikäihmisiin : systemaattinen kirjallisuuskatsaus
Tikkanen, Henrik (2020)Elämme ikääntyvässä maailmassa. Ikäihmisten videopelien pelaaminen on nelinkertaistunut 25 viimeisen vuoden aikana. Kandidaattitutkielmani tarkoituksena oli tehdä systemaattinen kirjallisuuskatsaus tieteellisistä tutkimuksista ... -
Videopelien säilytystoiminta museoissa : suositukset ja niiden heijastus käytäntöön
Oksanen, Oskari (2019)Tämä tutkielma käy läpi videopelien säilytyksen tilaa tarkastelemalla museoiden tapaisten toimijoiden säilytystoimenpiteitä kohdistetun kyselytutkimuksen kautta. Tutkielma pyrkii selvittämään, kuinka paljon aiheeseen ... -
Affordanssien soveltaminen ja tulkinta dynaamisten videopelien kontekstissa
Hautaoja, Toni (2021)Videopelit ohjaavat pelaajia intuitiivisesti monin eri tavoin tärkeitä päämääriä kohti käyttäen apunaan niin kutsuttuja merkitsijöitä ja affordansseja. Lähtökohtana molemmille elementeille on vailla eksplisiittistä ohjeistusta ... -
Peliteoria osana videopelien suunnitteluprosessia
Sormunen, Santeri (2023)Tässä tutkielmassa tutkitaan peliteorian hyödyntämismahdollisuuksia videopelien suunnittelussa. Tutkielman lopputulokset ovat lupaavat, mutta aihe vaatii vielä lisää tutkimusta yleistääkseen peliteorian hyödyt. -
Videopelien ja pelillistämisen hyödyt lukuaineiden ja vieraiden kielten opetuksessa
Mäenpää, Paulus (2019)Kanditaatin tutkielmassa tutkitaan videopelien ja pelillistämisen käytöstä saatavia hyötyjä lukuaineiden ja vieraiden kielten opetuksessa. Tutkielman tarkoitus on selvittää, onko videopeleistä hyötyä opetuksessa ja mitä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.