Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa
Abstract
Hursti Mikko
Asiakaskäyttäytymismallit videopelien digitaalisessa jakelussa
Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 20 s.
Tietojärjestelmätiede
Ohjaaja(t): Seppänen, Ville
Tämän tutkimuksen tarkastelee videopelien digitaalisen jakelun muutoksia
videopelien markkinoinnilla ja tarkastelee miten eri asiakaskäyttäytymismallit
toimivat tällä alalla. Asiakaskäyttäytymismalleina käytetään kahta
elektroniseen kaupankäyntiin soveltuvaa mallia joiden eri vaiheita tarkastellaan
ja arvioidaan digitaalisen jakelun piirteiden vaikutusta asiakkaan
päätöksentekoon kussakin vaiheessa.
Main Author
Format
Theses
Bachelor thesis
Published
2012
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206261959Use this for linking
Language
Finnish
The record contains restricted files. You can request a copy of this thesis here.
The material is available for reading at the archive workstation of the University of Jyväskylä Library.
The material is available for reading at the archive workstation of the University of Jyväskylä Library.
Luettavissa tekijänoikeudellisista syistä vain Jyväskylän yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksella.