Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSivén, Elina
dc.date.accessioned2012-05-02T18:51:24Z
dc.date.available2012-05-02T18:51:24Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1215818
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/37750
dc.format.extent95 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othertekstitaidot
dc.subject.othertekstitaitoihin sosiaalistuminen
dc.subject.othertekstitietoisuus
dc.subject.otherkielellinen tietoisuus
dc.subject.othertekstitaitojen kehitys
dc.subject.otherteksti
dc.subject.othermultimodaalinen teksti
dc.title"Tää näyttääkin ihan tekstiltä" : ensimmäisen luokan oppilaiden käsityksiä teksteistä ja tekstitaidoista
dc.title.alternativeEnsimmäisen luokan oppilaiden käsityksiä teksteistä ja tekstitaidoista
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201205021595
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.laitosKielten laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Languagesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineSuomen kielifi
dc.contributor.oppiaineFinnishen
dc.date.updated2012-05-02T18:51:25Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi309
dc.subject.ysotekstitaito
dc.subject.ysososialisaatio
dc.subject.ysokielellinen tietoisuus
dc.subject.ysokehitys
dc.subject.ysotekstit
dc.subject.ysomultimodaalisuus
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot