dc.contributor.author | Nikkola, Tiina | |
dc.date.accessioned | 2011-11-24T08:38:14Z | |
dc.date.available | 2011-11-24T08:38:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4505-3 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1189476 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/36994 | |
dc.format.extent | 245 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4504-6 | |
dc.subject.other | group behavior | |
dc.subject.other | group dynamics | |
dc.subject.other | guilt | |
dc.subject.other | learning | |
dc.title | Oppimisen esteet ja mahdollisuudet ryhmässä : syyllisyyden kehittyminen syntipukki-ilmiöksi opiskeluryhmässä ohjaajan tulkitsemana | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4505-3 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 422 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | ryhmädynamiikka | |
dc.subject.yso | ryhmäkäyttäytyminen | |
dc.subject.yso | syyllisyys | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |