Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorEskola, Anne
dc.date.accessioned2011-06-09T06:19:51Z
dc.date.available2011-06-09T06:19:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-951-39-4336-3
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1159867
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/27128
dc.format.extent191 sivua
dc.language.isoeng
dc.publisherUniversity of Jyväskylä
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä studies in business and economics
dc.relation.isversionofISBN 978-951-39-4330-1
dc.subject.otheraccounting
dc.subject.otherlearning
dc.subject.otherteaching
dc.subject.otheraccounting education
dc.subject.otherhigher education
dc.subject.otherpolytechnic
dc.subject.otherstudents
dc.titleGood learning in accounting : phenomenographic study on experiencies of Finnish higher education students
dc.typeDiss.
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-4336-3
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotVäitöskirjafi
dc.type.ontasotDoctoral dissertationen
dc.contributor.tiedekuntaJyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaJyväskylä University School of Business and Economicsen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLaskentatoimifi
dc.subject.methodLaadullinen tutkimus
dc.subject.methodFenomenografia
dc.relation.issn1457-1986
dc.relation.numberinseries101
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysolaskentatoimi
dc.subject.ysokoulutus
dc.subject.ysoopiskelu
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysokorkeakoulut
dc.subject.ysoopiskelijat
dc.subject.ysooppimisprosessi
dc.subject.ysoSuomi


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot