dc.contributor.author | Lilja, Niina | |
dc.date.accessioned | 2010-11-25T09:49:54Z | |
dc.date.available | 2010-11-25T09:49:54Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4116-1 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1143386 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25630 | |
dc.format.extent | 336 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4091-1 | |
dc.subject.other | kakkoskieli | |
dc.subject.other | korjausjäsennys | |
dc.title | Ongelmista oppimiseen : toisen aloittamat korjausjaksot kakkoskielisessä keskustelussa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4116-1 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Suomen kieli | fi |
dc.subject.method | Keskustelunanalyysi | |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 146 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.subject.yso | kielitiede | |
dc.subject.yso | toinen kieli | |
dc.subject.yso | kaksikielisyys | |
dc.subject.yso | äidinkieli | |
dc.subject.yso | suomen kieli | |
dc.subject.yso | kielellinen vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | puhe | |
dc.subject.yso | keskustelu | |
dc.subject.yso | korjaus | |
dc.subject.yso | sanaton viestintä | |
dc.subject.yso | vastaanotto | |
dc.subject.yso | toiminta | |
dc.subject.yso | merkitys | |
dc.subject.yso | kielen oppiminen | |
dc.subject.yso | arkielämä | |
dc.subject.yso | huumori | |