Editor's note
Publisher
Jyväskylä University School of Business and EconomicsISSN Search the Publication Forum
1796-9360
Original source
https://www.jyu.fi/jsbe/en/entrepreneurship/ejfbsMetadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
From print to online : how lifestyle magazine editors-in-chief perceive advertising influence
Suhanko, Elina (2015)Tämän pro gradun tarkoituksena on tutkia päätoimittajien näkökulmasta mainonnan vaikutusta lifestyle-lehtiin. Lifestyle-lehdet tekevät palvelujournalismia, joka näkee lukijat kuluttajina. Tutkimuksen tarkoituksena on myös ... -
Editors' Introduction
Backman, Jussi; Mäcklin, Harri; Vasquez, Raine (Taylor & Francis, 2017) -
Editor's Note
Ojala, Jari (Taylor & Francis, 2017) -
Ethical Challenges of Hybrid Editors
Poutanen, Petro; Luoma-aho, Vilma; Suhanko, Elina (Routledge; Institute for Media and Communications Management, 2016)In times of turbulence in the media industry, media organizations are looking for new business models. Digitalization has led traditional news media organizations to testing new forms of advertisement, such as sponsored ... -
Flying solo or working together? How are the media professionals managed? : perceptions of heads of PR-agencies and editors-in-chief
Matilainen, Jukka (2012)Tämä tutkimus tutkii viestintätoimistojen ja sanomalehtien johtamista. Tutkimuksen aihe on haasteellinen, sillä aikaisemmat tutkimukset eivät tutki johtamista viestintäyrityksissä vaan keskittyvät mm. suhdetoiminnan (PR) ...