Editor's note
Julkaisija
Jyväskylä University School of Business and EconomicsISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-9360
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/jsbe/en/entrepreneurship/ejfbsMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
From print to online : how lifestyle magazine editors-in-chief perceive advertising influence
Suhanko, Elina (2015)Tämän pro gradun tarkoituksena on tutkia päätoimittajien näkökulmasta mainonnan vaikutusta lifestyle-lehtiin. Lifestyle-lehdet tekevät palvelujournalismia, joka näkee lukijat kuluttajina. Tutkimuksen tarkoituksena on myös ... -
From the Editor in Chief : Intuitions in Human-Technology Integration Design
Saariluoma, Pertti (University of Jyväskylä, Agora Center, 2011) -
From the Editor in Chief: Evolving Technologies for a Variety of Human Practices
Häkkinen, Päivi (University of Jyväskylä, Agora Center, 2013) -
From the Editor in Chief: Open Access Publishing as a Bridge Across the Digital Divide
Saariluoma, Pertti (University of Jyväskylä, Agora Center, 2007) -
From the Editor in Chief: Microinnovations in Human–Technology Interaction
Saariluoma, Pertti (University of Jyväskylä, Agora Center, 2011)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.