The effect of tempo of background music on duration of stay and spending in a bar
Tekijät
Päivämäärä
2009Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Effects of General and Mobile Online Shopping Skilfulness and Multichannel Self-Efficacy on Consumer Showrooming Behaviour
Makkonen, Markus; Nyrhinen, Jussi; Frank, Lauri; Karjaluoto, Heikki (University of Maribor, 2022)Although showrooming behaviour is a characteristic aspect of modern omnichannel retailing, our understanding of its antecedents remains limited. In this study, we aim to address this gap in prior research by examining how ... -
Consumer behaviour and decision-making process of mature consumers in Finnish retail environment
Westerholm, Max (2021)Maailman ikärakenne vanhenee jatkuvasti ja asiakassegmentit, jotka koostuvat senioreista, kasvavat entisestään. Nämä segmentit eivät ole pelkästään suuria ihmismäärältään, vaan myös varakkaita sekä halukkaita käyttämään ... -
Climate change and consumer behaviour : The impact of eco-anxiety on the consumption habits of Finns below 30 years of age
Kohl, Alexander (2022)Ilmastonmuutos on vakava globaali uhka, joka vaikuttaa ympäristön lisäksi myös ihmisten terveyteen, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Näin suuren mittaluokan uhka herättää väistämättä laajan joukon erilaisia tunteita, ... -
Perspectives on Digital Content Markets: A Literature Review of Trends in Technologies, Business and Consumer Behaviour
Halttunen, Veikko; Makkonen, Markus; Frank, Lauri; Tyrväinen, Pasi (IBIMA Publishing, 2010)In this paper, we focus on digital content markets (DCMs), which have typically been seen as an offspring of technological and business innovations. However, recent trends indicate that these two perspectives are not enough ... -
Examining the intended usage behaviour of consumers when accessing and using smart devices
Maly, Phil (2021)In 2020, more than two third of the world’s population are using mobile phones or other internet devices. Researchers already found out that there are differences in the user’s motivation to use different internet devices, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.