Verkostomaisesti leviävän digitaalisen tuotteen hinnoittelumalli markkinoille tultaessa
Authors
Date
2005Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tuoteversiointi osana SaaS -palvelun hinnoittelustrategiaa
Heinua, Petri (2016)Tuoteversiointi on tehokas keino yritysten työkalupakissa niiden kilpaillessa asiakkaista ja markkinaosuuksista. Versioinnilla asiakkaat voidaan jakaa joko maksukyvyn tai eriävien tarpeiden mukaan valitsemaan itselleen ... -
Hinnoittelukyvykkyys lämpöyrittäjätoimialalla
Keskinen, Kirsi (2017)Lämpöyrittäjät ovat pienyrittäjiä, jotka huolehtivat lämpöenergian tuottamisesta ja toimittamisesta asiakkaalle tyypillisesti polttamalla paikallista metsäbiomassaa lämpölaitoksessa. Lämpömarkkinoilla asiakassuhteet ovat ... -
Sosiaalipalveluiden käyttäjien digitaalisen teknologian omaksuminen ja käyttö digitaalisen kuilun näkökulmasta
Zhidkikh, Anna (2020)Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia sosiaalipalveluiden käyttäjien arjessa ilmenevää digitaalista kuilua. Tavoitteena oli tuoda esiin, missä määrin ja missä tilanteissa asiakkaat olisivat valmiita hoitamaan sosiaalipalveluihin ... -
Elektroninen neuvottelu digitaalisen oppimateriaalin liiketoimintaverkostoissa
Arasmaa, Mikko (2008) -
Oppijan ja opettajan oikeus digitaaliseen osaamiseen : digitaalisen polarisaation uhkakuvista tasa-arvoiseen osaamisen kehittämiseen
Näykki, Piia; Ahlström, Emilia; Manu, Mari; Penttinen, Silja; Nousiainen, Tuula (Niilo Mäki Instituutti, 2023)Tämän narratiivisen katsausartikkelin tavoitteena on osallistua keskusteluun digitaalisesta polarisaatiosta ja tuoda esiin näkökulmia oppilaiden ja opettajien digitaalisesta osaamisesta ja osaamisen kehittämisestä. ...