dc.contributor.author | Paavilainen, Janne | |
dc.date.accessioned | 2008-10-30T09:25:32Z | |
dc.date.available | 2008-10-30T09:25:32Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1072375 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/19010 | |
dc.format.extent | 67 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | design implications | |
dc.subject.other | games | |
dc.subject.other | digital games | |
dc.subject.other | money games | |
dc.subject.other | scratch-card | |
dc.subject.other | instant-win lottery | |
dc.title | Design implications for digital scratch-card games | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-200810175813 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Tietojenkäsittelytieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Computer Science and Information Systems | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Tietojärjestelmätiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Information Systems Science | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 601 | |
dc.subject.yso | tietokonepelit | |
dc.subject.yso | rahapelit | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |