Show simple item record

dc.contributor.authorKaoma, Simon K.
dc.date.accessioned2008-10-09T07:01:10Z
dc.date.available2008-10-09T07:01:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1070823
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18968
dc.format.extent54 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othercomputer games
dc.subject.otherliterate game
dc.subject.otherliteracy
dc.subject.otherreading skills
dc.titleDoes the literate game help 3rd and 4th grade Zambian children learn how to read
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-200810035781
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Social Sciencesen
dc.contributor.laitosPsykologian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Psychologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.contributor.oppiainePsychologyen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi202
dc.subject.ysolukutaito
dc.subject.ysokirjoitustaito
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysotietokoneavusteinen opetus
dc.subject.ysoZambia
dc.subject.ysoSambia
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record