Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKuittinen, Jussi
dc.date.accessioned2008-06-02T07:42:09Z
dc.date.available2008-06-02T07:42:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1054890
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18458
dc.format.extent75 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othergame design
dc.subject.othergame design patterns
dc.subject.othercomputer-aided design
dc.subject.otherCASE-tools
dc.titleComputer-aided game design
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-200803181271
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosTietotekniikan laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Mathematical Information Technologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysopelit
dc.subject.ysosuunnittelu
dc.subject.ysotietokoneavusteinen suunnittelu
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot