Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms
dc.contributor.author | Pehkonen, Minttu | |
dc.date.accessioned | 2008-06-02T07:16:29Z | |
dc.date.available | 2008-06-02T07:16:29Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1055363 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18442 | |
dc.format.extent | 105 sivua | |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | CLIL classroom | |
dc.subject.other | classroom interaction | |
dc.subject.other | institutional talk | |
dc.subject.other | conversation analysis | |
dc.subject.other | embodied activity | |
dc.subject.other | semiotic fields | |
dc.subject.other | IRE sequence | |
dc.title | Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-200804011310 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.laitos | Kielten laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Languages | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Englannin kieli | fi |
dc.contributor.oppiaine | English | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.contributor.oppiainekoodi | 301 | |
dc.subject.yso | vieraskielinen opetus | |
dc.subject.yso | luokkayhteisö | |
dc.subject.yso | arviointi | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Pro gradu -tutkielmat [27642]