Ohjauksen painopisteet monikulttuurisessa ammatillisessa opettajankoulutuksessa
Publisher
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Search the Publication Forum
1796-4717.Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Muutoksista mahdollisuuksiin : ohjauksen uutta identiteettia etsimässä
Nissilä, Pia; Varis, Eija; Parkkinen, Juha; Puukari, Sakari; Lairio, Marjatta; Puukari, Sauli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2001) -
Yhteisöllinen argumentointi sosionomikoulutuksessa avoimia ongelmia ratkottaessa
Vapalahti, Kati (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this study was to develop teaching methods for practising argumentative problem-solving in a degree program of social services. The purpose was to acquire knowledge about multiple (face-to-face, online, and ... -
Kielivaranto. Nyt! : monikielisyys vahvuudeksi -selvityksen (2017) seuranta
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (2021) -
Language Reserve. Now! Follow-up on Pyykkö’s Report Multilingualism into a strength (2017) : Summary in English
Vaarala, Heidi; Riuttanen, Sanna; Kyckling, Erja; Karppinen, Susanne (Jyväskylän yliopisto, Soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2021) -
Using recorded audio feedback in multi-cultural higher e-education : How do academics experience? A thematic network analysis
Heimbürger, Anneli; Keto, Harri; Turunen, Jari (IOS Press, 2020)The aim of our study is to shed light on how academics experience using recorded audio feedback (RAF) as a feedback method in multi-cultural higher e-Education context. We adopted a qualitative content analysis approach, applying ...