Oppilaan ohjaamisen käytännön kysymyksiä Melalahden ja Riistaveden kouluissa Kuopiossa
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-4717Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luokanopettajien kokemuksia ja käsityksiä käytöspassista käyttäytymisen ohjaamisen sekä oppilaan arvioinnin välineenä
Mäkelä, Tarja; Pesola, Kristiina (2005) -
Kysymyksiä ohjausalan tutkimukselle
Suorsa, Teemu; Puukari, Sauli; Silvonen, Jussi (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021) -
Trigenda®-dialogimenetelmä dialogisuuden edistäjänä oppilaan ohjauksessa ja oppilashuollossa
Ristkari, Jenni (2018)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Trigenda®-dialogimenetelmän käyttökokemuksia ja arvioida sen soveltuvuutta opetus- ja kasvatusalalla tehtävään työhön. Tutkimus nojasi dialogisuuden teoriaperustaan ... -
"Taiteilua opettajan ja oppilaan välissä - olla huomaamaton, mutta tehokas" : koulunkäyntiavustajan työn arkikäytänteet koulussa
Leikas, Riitta; Rantio, Päivi (2003) -
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
Niemeläinen, Tarja (2020)Tutkimuksessa tarkasteltiin vaativan erityisen tuen oppilaiden oppilaanohjausta ja toimintakyvyn merkitystä ohjaukselle perusopetuksen ja toisen asteen nivelvaiheessa. Tutkimuksella tuettiin Vetovoimala -hankkeen (2018-2020) ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.