University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Julkaisusarjat
  • Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
  • Ohjauksen kehittämishankkeita ja käytänteitä
  • View Item
JYX > Julkaisusarjat > Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta > Ohjauksen kehittämishankkeita ja käytänteitä > View Item

Varhaisen tunnistamisen ja puuttumisen käytänteet lukion opiskelijahuollossa

Thumbnail
View/Open
295.8 Kb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Ohjauksen kehittämishankkeita ja käytänteitä
Authors
Mäenalanen, Nina
Date
2007

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos
ISSN Search the Publication Forum
1796-4717.
Keywords
opiskelijahuolto oppilashuolto lukio varhainen puuttuminen
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007669

Metadata
Show full item record
Collections
  • Ohjauksen kehittämishankkeita ja käytänteitä [113]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Tehostettu tuki ja oppimisvaikeuksien ennaltaehkäisyn ideaalimalli esiopetuksessa : oppilashuollon asiantuntijoiden käsityksiä 

    Savolainen, Taija (2012)
    Varhainen puuttuminen on ollut varhaiskasvatuksessa jo pitkään yhtenä toiminta-ajatuksena, ja perusopetuslain muutos vuonna 2010 toi esiopetukseen uuden tukimuodon, tehostetun tuen. Oppimisvaikeudet ovat yksi osa-alue, ...
  • Lapsen hyvinvointi koulujen poissaoloihin puuttumisen toimintamalleissa 

    Rissanen, Laura (2022)
    Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia perusopetuksen koulujen poissaoloihin puuttumisen toimintamallien sisältöjä suhteessa poissaolosyihin sekä lapsen hyvinvointiin ja osallisuuteen. Tutkimuksessa tarkastellaan, kuinka ...
  • Syrjäytymispuhe hallinnan strategiana opiskelijahuollon sosiaalityössä 

    Perttula, Rauno (University of Jyväskylä, 2015)
  • Trigenda®-dialogimenetelmä dialogisuuden edistäjänä oppilaan ohjauksessa ja oppilashuollossa 

    Ristkari, Jenni (2018)
    Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Trigenda®-dialogimenetelmän käyttökokemuksia ja arvioida sen soveltuvuutta opetus- ja kasvatusalalla tehtävään työhön. Tutkimus nojasi dialogisuuden teoriaperustaan ...
  • Luokanopettaja ja laaja-alainen erityisopettaja yhteistyössä auttamassa oppilasta 

    Tarvainen, Anu (2009)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre