Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä
Hänninen, Emilia (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten taidemuusikoiden menestys nykyään rakentuu ja miten imago ja brändäys vaikuttavat heidän uraansa. Tämän lisäksi tavoitteena oli muodostaa kokonaiskäsitys siitä, minkälaisia ... -
Nuorten aikuisten ajatuksia Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta
Koski, Leena (2015)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, minkälaisia mielikuvia 20–35-vuotiailla nuorilla aikuisilla on Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta, ja mitä he odottavat kirkolta. Näitä tutkimalla saatiin selville teemoja, jotka ... -
Predstavleniâ rossijskih studentov o finnah i Finlândii : na osnove oprosa
Kangas, Marja (2015)Tässä pro gradu-tutkielmassa tarkastellaan kirjallisen kyselyn pohjalta, minkälaisia mielikuvia venäläisillä opiskelijoilla on suomalaisista ja Suomesta. Pyrin löytämään mahdollisia yhteisiä käsityksiä, kartoittamaan niiden ... -
Mielikuvien käyttö laulunopetuksen työvälineenä
Saari, Leila (2015)Laulunopiskelu vaatii useiden eri lihasten kontrolloinnin opettelemista. Koska suuri osa näistä lihaksista ei ole tahdonalaisia, käytetään niiden harjoittamisessa erilaisia mielikuvia. Tämän lisäksi mielikuvien käyttäminen ... -
Toimialaan liitetyt mielikuvat ja maineen rakentuminen : tarkastelun kohteena uutispäälliköiden ja toimittajien mielikuvat sosiaalialasta
Juurikka, Suvi (2011)Julkisten sosiaali- ja terveyspalvelujen ohjaus ja rooli ovat muuttuneet viimeisten 20 vuoden aikana huomattavasti. Laman jälkeen 90-luvulla valtion ja kuntien menoja leikattuiin, ja leikkaukset kohdistuivat usein ...