Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä
Hänninen, Emilia (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten taidemuusikoiden menestys nykyään rakentuu ja miten imago ja brändäys vaikuttavat heidän uraansa. Tämän lisäksi tavoitteena oli muodostaa kokonaiskäsitys siitä, minkälaisia ... -
Mentaalinen kuvittelu ja metaforat orkesterimuusikon työssä
Räsänen, Outi (2016)Orkesterimuusikon työ koostuu useasta eri osa-alueesta: se sisältää harjoittelua yksin ja yhdessä muiden soittajien kanssa kulminoituen esitystilanteeseen, jossa kommunikoidaan yleisölle. Harjoittelun tarkoituksena on ... -
Kamppailua asukkaista : Alahärmän imago ja retoriset keinot selviytyä kuntasektorin rakennemuutoksesta
Övermark, Niina (2008)Tutkimus koski Alahärmän kunnan imagoa vuonna 2002. Tutkimuskohteina olivat Alahärmän kunnassa sijaitsevan Lillbacka Oy:n työntekijät sekä Alahärmän kunnan kuntamarkkinoinnin mainokset ja Ilkka lehden artikkelit Alahärmän ... -
Predstavleniâ rossijskih studentov o finnah i Finlândii : na osnove oprosa
Kangas, Marja (2015)Tässä pro gradu-tutkielmassa tarkastellaan kirjallisen kyselyn pohjalta, minkälaisia mielikuvia venäläisillä opiskelijoilla on suomalaisista ja Suomesta. Pyrin löytämään mahdollisia yhteisiä käsityksiä, kartoittamaan niiden ... -
Nuorten aikuisten ajatuksia Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta
Koski, Leena (2015)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, minkälaisia mielikuvia 20–35-vuotiailla nuorilla aikuisilla on Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta, ja mitä he odottavat kirkolta. Näitä tutkimalla saatiin selville teemoja, jotka ...