Sitoumuksenhallinta kuluttajille suunnatussa elektronisessa palvelukaupankäynnissä : edellytyksiä ja suosituksia kauppapaikan kehittäjälle
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
Liefveld, Laura (2013)Internetin merkitys kuluttajien jokapäiväisessä toiminnassa kasvaa jatkuvasti ja tämä vaikuttaa väistämättä myös siihen, kuinka kuluttajat toimivat etsiessään ja ostaessaan tuotteita tai palveluita. Markkinoijien ja ... -
Väärinkäytön tunnistamisen järjestelmät elektronisessa liiketoiminnassa
Salokoski, Jukka (2003) -
Datan hyödyntäminen verkkokaupan liiketoimintajohtamisen päätöksenteossa
Tuominen, Valtteri (2023)Verkkokauppojen liiketoiminnasta kertyvän datan määrä kasvaa jatkuvasti. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten verkkokauppojen dataa saadaan hyödynnettyä liiketoiminnan päätöksenteossa. Tutkielma suoritettiin ... -
Asiakkaan ostopolku ja tuotearvostelut : tuotearvostelujen vaikutus asiakkaan ostopolkuun verkkokaupassa
Punkkinen, Toni (2015)Teknologisten kanavien kehitys on kasvattanut tutkijoiden kiinnostusta kuluttajien ostoprosessia kohtaan. Lisäksi verkossa esiintyvien tuotearvostelujen vaikutusta ostopää- tökseen on tutkittu nykyään paljon. Asiakkaan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.