Merkistöihin liittyvät ongelmat monikielisen WWW-järjestelmän tuotantoprosessissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Käyttäjien vaikutus järjestelmän edelleenkehitykseen käyttöönottovaiheessa
Väistö, Jussi (2014)Väistö, Jussi Käyttäjien vaikutus järjestelmän edelleenkehitykseen käyttöönottovaiheessa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 36 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Seppänen, Ville Tässä ... -
Palvelujärjestelmään liittyvät rakenteelliset haasteet ja työntekijöiden toimintamahdollisuudet julkisen sektorin lastensuojelutyössä
Mänttäri-van der Kuip, Maija (Sosiaalipoliittinen yhdistys, 2022)Artikkelissa tarkastellaan lastensuojelun ammattilaisten työtä ja työoloja toimintamahdollisuuksien viitekehyksestä. Tutkimuksessa selvitettiin, millaiset palvelujärjestelmään liittyvät rakenteelliset tekijät hankaloittavat ... -
Lukemissujuvuus neljännellä luokalla : mitä taustataitoja sujuva lukeminen edellyttää?
Tuomisto, Pauliina (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sujuvasti neljännen luokan oppilaat lukevat, ja millaisia taustataitoja sujuva lukeminen edellyttää. Tutkimukseen osallistui 85 neljännen luokan oppilasta. Oppilaat tekivät ... -
Auditorisen prosessoinnin taitojen, puheen havaitsemisen taitojen ja fonologisen prosessoinnin taitojen väliset yhteydet 4-6- vuotiailla dysleksiariski- ja kontrollilapsilla
Huikari, Elli (2011)TIIVISTELMÄ Tekijä: Elli Huikari Ohjaaja: Jarmo Hämäläinen Psykologian pro gradu- tutkielma Kevät 2011 Jyväskylän yliopisto Tutkimuksessa tarkasteltiin auditorisen prosessoinnin, puheen havaitsemisen ja fonologisen ... -
Infant information processing and family history of specific language impairment: converging evidence for RAP deficits from two paradigms
Choudhury, N.; Leppänen, Paavo H.T.; Leevers, H. J.; Benasich, A.A. (Wiley-Blackwell Publishing Ltd., 2007)An infant's ability to process auditory signals presented in rapid succession (i.e. rapid auditory processing abilities [RAP]) has been shown to predict differences in language outcomes in toddlers and preschool children. ...