dc.contributor.author | Mönkkönen, Ville | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T09:28:49Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T09:28:49Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1003852 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/12354 | |
dc.format.extent | 88 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | rinnakkaisohjelmointi | |
dc.subject.other | pelimoottorit | |
dc.subject.other | moniydinprosessorit | |
dc.title | Monisäikeistys pelimoottoreissa | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-200749 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Tietojenkäsittelytieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Computer Science and Information Systems | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Tietojärjestelmätiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Information Systems Science | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 601 | |
dc.subject.yso | ohjelmointi | |
dc.subject.yso | rinnakkaiskäyttö | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |