Kolmasluokkalaisten sanelutesti : siirtymäajat, kokonaisajat ja virheluokittelu tietokonepohjaisessa sanelutestissä
Date
2004Access restrictions
The open publishing contract of this work was cancelled by the author 6.6.2018. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kolmasluokkalaisten motoristen perustaitojen ja fyysisen kunnon yhteydet koettuun fyysiseen toimintakykyyn
Rintala, Antti; Peltonen, Jussi (2021)Tutkielman tarkoituksena oli selvittää kolmasluokkalaisten motoristen perustaitojen ja fyysisen kunnon yhteyksiä koettuun fyysiseen toimintakykyyn. Lisäksi tarkasteltiin äidin koulutustaustan, oppilaan sukupuolen sekä ... -
Kolmasluokkalaisten metakognitiiviset taidot matematiikan sanallisia tehtäviä ratkaistaessa
Kiiskinen, Päivi; Lesonen, Sirpa (1997) -
Opettajan toiminnan yhteys kolmasluokkalaisten onnistumiseen ongelmatehtävän ratkaisemisessa
Laine, Anu; Näveri, Liisa; Ahtee, Maija; Pehkonen, Erkki (Niilo Mäki instituutti, 2016)Tämän artikkelin tavoitteena on tarkastella yhteyttä opettajien (N = 7) toiminnan ja heidän kolmasluokkalaistensa (N = 86) ongelmanratkaisusuoritusten välillä Neliönjako-tehtävässä. Tutkimusaineistona käytettiin oppilaiden ... -
Kolmasluokkalaisten motoriset perustaidot, fyysinen aktiivisuus ja ruokailutottumukset
Sääkslahti, Donna (2014)TIIVISTELMÄ Sääkslahti, Donna. 2014. Kolmasluokkalaisten motoriset perustaidot, fyysinen aktiivisuus ja ruokailutottumukset. Liikuntapedagogiikan pro gradu –tutkielma. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, ... -
”Se oli kivaa koska sai tehdä kaikkea vapaasti.” : kolmasluokkalaisten itsemääräämisen kokemuksia koululiikunnassa
Blomberg, Jari (2019)Tutkimustehtävänä oli selvittää opettamieni kolmasluokkalaisten kokemuksia koululiikunnasta. Tutkimuksessa esiteltiin itsemääräämisteoriaa. Tämän lisäksi tarkasteltiin perusopetuksen liikunnan opetussuunnitelmaa (2014) ja ...