"Sydämen ääni hiipii ahneuden valtakuntaan" : yritysetiikka ja yrityksen yhteiskunnallinen vastuu Talouselämä-lehdessä 1990-luvulla
Tekijät
Päivämäärä
2002Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Suomalaisten kuluttajien suhtautuminen eettiseen kaupankäyntiin ja Reilun kaupan tuotteisiin
Oksanen, Reetta (2002) -
Terrains of struggle : the Finnish forest industry cluster and corporate community responsibility to Indigenous Peoples in Brazil
Myllylä, Susanna (University of Jyväskylä, 2015) -
CSR Communication in Corporate Social Media : An Empirical Investigation of European Top Companies’ Use of Social Media between 2012 and 2020
Valentini, Chiara; van Zoonen, Ward; Elving, Wim J. L. (Routledge, 2023)Social media (SM) platforms have emerged as an online arena in which people can have conversations both about and with organisations. They have become a place where organisations inform key stakeholders about their corporate ... -
Corporate social irresponsibility & electronic word of mouth : case Volkswagen emissions crisis
Juoperi, Sanni (2017)Even though corporations’ interest towards corporate social responsibility (CSR) has significantly increased in the last decades, organizations still commit various acts of corporate social irresponsibility (CSI). At the ... -
Sosiaalisen yrityksen uudet kehykset
Huotari, Tiina (2005)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.