Maahanmuuttajaopettaja kohtaa työssään yksilön : kokeneen maahanmuuttajaopettajan suhtautumistapoja suomalaisuuteen ja vieraisiin kulttuureihin
Päivämäärä
2001Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective
Kääntä, Leila (University of Jyväskylä, 2010)This study describes teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction. The primary aim is to investigate what kinds of embodied actions and other semiotic resources teachers draw on when allocating ... -
"Joka päivä mä opin suomen kieli silloin, kun mä puhun heidän kanssa" : uussuomalaisten nuorten kokemuksia suomalaiseen peruskouluun integroitumisesta
Väkevä, Titta (2009)TIIVISTELMÄ Väkevä, T. 2009. ”JOKA PÄIVÄ MÄ OPIN SUOMEN KIELI SILLOIN, KUN MÄ PUHUN HEIDÄN KANSSA” – Uussuomalaisten nuorten kokemuksia suomalaiseen peruskouluun integroitumisesta. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. ... -
Audience experience of commercial videos and feature length films : are they universal or culturally mediated?
Cañas-Bajo, Jose (University of Jyväskylä, 2017)Audiovisual contents constitute one of the most common ways of communicating information. However, audiovisual products are difficult to study because they integrate a lot of complex communication and artistic elements. ... -
Deutsche und finnische Kulturstandards aus eigenkultureller Perspektive
Möller, Jana; Holmlund, Tuula (2000) -
Suomalainen altruismi kohtaa turvapaikanhakijat : kehysanalyysi turvapaikanhakijoiden kanssa työskennelleiden vapaaehtoisen kokemuksista
Kivinen, Riikka (2023)Vuonna 2015 Suomeen saapui ennätyksellinen määrä turvapaikanhakijoita, jonka seurauksena laaja joukko innostuneita vapaaehtoisia ryhtyi toimeen auttaakseen tulijoita. Turvapaikanhakijoiden tilanne on maahanmuuttajien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.