Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKorhonen, Marja-Liisa
dc.contributor.authorKuuva, Riikka
dc.date.accessioned2008-01-08T08:42:02Z
dc.date.available2008-01-08T08:42:02Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:671715
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10375
dc.format.extent159 lehteä.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherkonstruktivismi
dc.subject.otheroppimispelit
dc.subject.otheralkuopetus
dc.subject.othermatematiikan opetus
dc.subject.othertapaustutkimus
dc.title"On jännää, kun aivot menevät pahalle koetukselle" : kertolaskun oppiminen pelien avulla peruskoulun toisella luokalla
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-1997671715
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.laitosOpettajankoulutuslaitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Teacher Educationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi103
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot