dc.contributor.author | Neuvonen, Merja | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:39:02Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:39:02Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:776192 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10134 | |
dc.format.extent | 71 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | luetun ymmärtäminen | |
dc.subject.other | lukemisen opetus | |
dc.subject.other | kognitiiviset prosessit | |
dc.subject.other | metakognitiiviset taidot | |
dc.subject.other | yhteistoiminnallinen oppiminen | |
dc.subject.other | circ | |
dc.title | Luetun ymmärtäminen ja yhteistoiminnallinen oppiminen : tutkimuskatsaus lukemisen opetusohjelman vaikuttavuudesta | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-1998776192 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |