Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kananen, Tanja
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:26:42Z
dc.date.available 2008-01-08T08:26:42Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000833286
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9792
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other WWW
dc.subject.other elektroninen kaupankäynti
dc.subject.other ohjelmistoagentti
dc.subject.other ostosagentti
dc.subject.other portaali
dc.subject.other kuluttajakäyttäytyminen
dc.title Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2000833286
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record