Incoming-matkatoimistot matkailupalvelujen ulkomaan jakelukanavana : Case: Keski-Päijänteen järvimatkailu
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Dyadic relations between the main contractor and its suppliers : a case study to clarify critical factors in Metso Paper Ltd
Korpela, Tuija (University of Jyväskylä, 2015) -
Osallisuus strategiaan käytännössä ja sen hyödyntäminen kilpailuetuna suomalaisessa finanssialan organisaatiossa
Heino, Julius (2021)Tässä Pro gradu -tutkielmassa tutkin osallisuutta strategiaan suomalaisessa finanssialan organisaatiossa. Pääteemoja ovat osallisuuden kokemus eri organisaatiotasoilla sekä osallisuuden hyödyntäminen mahdollisena organisaation ... -
Konsultit keskiössä : web-analytiikan hyödyntäminen markkinoinnin mittaamisessa
Kauppinen, Aleksi (2020)Digitalisoituminen on tuonut uudenlaisia haasteita, mutta myös ratkaisuja ja mahdollisuuksia markkinoijille. Web-analytiikan avulla markkinoijat ovat kykeneviä osoittamaan markkinoinnin tuloksellisuutta sekä kehittämään ... -
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
Lipiäinen, Heini; Karjaluoto, Heikki; Hakola, Liinamaaria (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea, mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ... -
Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
Nurminen, Sara (2023)Personoinnista on tullut tärkeä osa digitaalista markkinointia ja verkkoperusteisia palveluita. Automaatio ja datan saatavuus ovat mahdollistaneet yrityksille keinon huomioida yksilöiden mieltymykset ja kohdentaa sisältöjä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.