Suurten vähittäiskaupan ketjujen suoramainonta ja muu printtimainonta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lisätty todellisuus vähittäiskaupan markkinointiviestinnässä
Moisa, Teuvo (2017)Lisätty todellisuus eli AR (englanniksi augmented reality) lisää todellisuuteen virtuaalisen elementin. Vähittäiskaupan markkinointiviestinnässä lisättyä todellisuutta on käytetty useiden vuosien ajan vahvistamaan ... -
Esineiden internet vähittäiskaupan alalla ja sen vaikutukset asiakaskokemukseen
Yrjänä, Laura (2017)Esineiden internet (IoT) on verkkoon kytkettyjen laitteiden ja esineiden kokonaisuus, jonka mahdollisuudet on havaittu monilla eri aloilla. Vähittäiskaupan alan kovan kilpailun vuoksi esineiden internet -innovaatiot ... -
Palvelumallia maailmalta : miltä näyttivät Keskon vähittäiskaupan tulevaisuuden näkymät Suomessa 1970-80-luvulla
Kousa, Päivi (2021)Tutkielmani käsittelee vähittäiskaupan toimialaa ja sen tulevaisuuden pohdintoja 1970-80-luvun Suomessa. Vähittäiskaupan toimintaympäristö oli jo selvinnyt toisen maailmansodan jälkeisestä säännöstelystä mutta yhteiskunnan ... -
Vähittäiskaupan ATK-sovelluksista
Jääskeläinen, Esko (1983) -
Vähittäiskaupan myyjän motivaatio
Virkajärvi, Maria (2020)Asiakaskohtaamisilta vaaditaan koko ajan enemmän muuttuvassa kaupan alan ympäristössä. Myyjän tehtävänä on tarjota henkilökohtaista ja asiantuntevaa palvelua asiakkaalle. Erityisesti tällaisessa luovassa työssä, jossa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.