Kumppanuus markkinointistrategiana ja liiketoiminnallisena mallina : case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen kumppanuusstrategia

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Känsäkangas, Krista
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:26:34Z
dc.date.available 2008-01-08T08:26:34Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002894271
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9782
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other Keskisuomalainen.
dc.subject.other asiakasuskollisuus
dc.title Kumppanuus markkinointistrategiana ja liiketoiminnallisena mallina : case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen kumppanuusstrategia
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2002894271
dc.subject.ysa kumppanuus
dc.subject.ysa asiakassuhde
dc.subject.ysa markkinointi
dc.subject.ysa verkostot
dc.subject.ysa verkostoituminen
dc.subject.ysa asiakkaat
dc.subject.ysa odotukset
dc.subject.ysa uskollisuus
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record