Julkisten organisaatioiden ostokäyttäytyminen PR-lahjojen hankinnassa : PR-lahjakirjojen ja niiden tuottajan valinta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Case-tutkimus : toimittajien tyytyväisyys julkisten hankintojen vaatimusmäärittelyyn
Toivonen, Sandra (2023)Julkiset hankinnat ovat keskeinen osa valtioiden julkisten varojen käyttöä. Niiden avulla valtiot, kunnat ja muut julkisyhteisöt hankkivat toimintansa kannalta olennaiset tavarat, palvelut ja rakennusurakat yksityiseltä ... -
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Mali, Eveliina (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on lisätä tietoa asiakaskokemuksen muodostumisesta omni-kanavaisessa ostoprosessissa. Tutkimus on toteutettu kirjallisuuskatsauksen ja empiirisen tutkimuksen keinoin. Omni-kanavainen ... -
Yritysasiakkaan ostoprosessi markkinointipalveluita ostettaessa
Suosalo, Emilia (2019)Yritysten ostokäyttäytyminen ja -prosessit sekä näihin vaikuttavat tekijät ovat kiinnostaneet tutkijoita useiden vuosikymmenten ajan, mutta liiketoimintaympäristön muutosten myötä myös aiemmin alalla päteneet lainalaisuudet ... -
Julkisten organisaatioiden kollaboraatiotyökalut ja viranomaisvaatimusten täyttäminen Suomessa
Alho, Toni (2023)Kollaboraatiotyökalut ovat organisaatioiden modernin työnteon perusvälineitä. Nämä työkalut mahdollistavat tehokkaan kommunikaation ja yhteistyön niin organisaation sisällä, kuin myös ulkoisten henkilöiden tai muiden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.