Corporate website as a customer relationship management tool : case Company X

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Porkka, Sanna
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:26:30Z
dc.date.available 2008-01-08T08:26:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007792
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9777
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other customer relationship management
dc.subject.other customer value
dc.subject.other corporate website
dc.subject.other website usability
dc.title Corporate website as a customer relationship management tool : case Company X
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2007792
dc.subject.ysa yritykset
dc.subject.ysa WWW
dc.subject.ysa käytettävyys
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record