Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin : case Etelä-Suomen Sanomat

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kulmala, Kimmo
dc.date.accessioned 2008-01-08T08:26:29Z
dc.date.available 2008-01-08T08:26:29Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002887062
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9776
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other määräävä markkina-asema
dc.title Määräävän markkina-aseman vaikutus sanomalehtien ilmoitusmarkkinointiin : case Etelä-Suomen Sanomat
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2002887062
dc.subject.ysa markkinat
dc.subject.ysa sanomalehdet
dc.subject.ysa ilmoitukset
dc.subject.ysa markkinointi
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record