Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorLuukas, Anneli
dc.date.accessioned2008-01-08T07:24:13Z
dc.date.available2008-01-08T07:24:13Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7401
dc.format.extent239 lehteä.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.othersecond language strategies
dc.subject.otherlearning strategies
dc.subject.othercommunication strategies
dc.subject.otherlearner autonomy
dc.subject.otherself-directed learning
dc.subject.otherbusiness simulation
dc.title"Let the games begin" : second language strategies in a business game
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-1998781256
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotLisensiaatintyöfi
dc.type.ontasotLicentiate thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.laitosKielten laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Languagesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineEnglannin kielifi
dc.contributor.oppiaineEnglishen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi301
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG3


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot