Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKääntä, Leila
dc.date.accessioned2008-01-08T07:23:49Z
dc.date.available2008-01-08T07:23:49Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:938569
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7374
dc.format.extent143 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherluokkahuone
dc.subject.otherL2 classroom interaction
dc.subject.otherinstitutional talk
dc.subject.otherconversation analysis
dc.subject.otherdirectives
dc.subject.otherembodied activity
dc.subject.othergesticulation
dc.titleNo need necessarily to show off! : directives as situated activity in L2 classroom interaction
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2004938569
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.laitosKielten laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Languagesen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineEnglannin kielifi
dc.contributor.oppiaineEnglishen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi301
dc.subject.ysovuorovaikutus
dc.subject.ysokeskustelunanalyysi
dc.subject.ysokäskyt
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot