Iloiset ja virkeät, kiukkuiset ja väsyneet – lapset esiopetuksessa
Jokinen, K. Iloiset ja virkeät, kiukkuiset ja väsyneet – lapset esiopetuksessa. Ruusupuiston uutiset, (5). https://peda.net/id/b620dd40cdc
Julkaistu sarjassa
Ruusupuiston uutisetTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Jokinen & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoAsiasanat
Alkuperäislähde
https://peda.net/id/b620dd40cdcJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27405687
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lastenkirjallisuus tunnekasvatuksen työvälineenä esiopetuksessa
Paajala, Emmi (2015)Paajala, Emmi. Lastenkirjallisuus tunnekasvatuksen työvälineenä esiopetuk-sessa. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Kasvatus-tieteiden laitos. 64 sivua. Tutkimuksessa selvitettiin lastenkirjallisuuden ... -
Positiivinen pedagogiikka esiopetuksessa varhaiskasvatuksen opettajien arvioimana
Keckman, Anne-Marie (2023)Tässä erityispedagogiikan pro gradu – tutkielmassa tarkasteltiin positiivista pedagogiikkaa erään suuren kaupungin esiopetuksessa varhaiskasvatuksen opettajien näkökulmasta. Tutkimuskysymykset olivat: 1) millaisia positiivisen ... -
Lasten päivittäiset tunteet esiopetuksessa : perheen muutosten, vanhemman koulutustaustan ja lapsen sukupuolen tarkastelu
Pehkonen, Anni (2018)Tutkielma on osa Päivittäisyys transitioissa, lapset moninaisissa perhemuodoissa (DALFA) tutkimusprojektia, jonka tavoitteena on selvittää lasten arkeen kuuluvia tunteita, päivittäisiä toimintoja ja sosiaalisia suhteita ... -
Kiire esiopetuksessa ja esiopetusikäisten käsityksissä
Benyamin, Roosa; Hautsalo, Jasmin (2020)Kiire ja kiireellisyys ovat moninaisia ilmiöitä, joita ei voida nykykäsityksen mukaan yksiselitteisesti tulkita. Tässä laadullisessa tutkimuksessa pohditaan kiirettä esiopetuksen kontekstissa, erityisesti lasten näkökulmasta. ... -
Kolmiportaisen tuen toteuttaminen esiopetuksessa
Vehviläinen, Heli (2013)Tutkimuksen tarkoitus oli kuvata kolmiportaisen tuen toteuttamista esiopetuksessa. Erityisesti kiinnostus kohdistui lasten saamaan tukeen yleisessä, tehostetussa ja erityisessä tuessa. Lisäksi tutkimuksessa kartoitettiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.