Social gaming platforms and the gamification of education and learning
Julkaistu sarjassa
Informaatioteknologian tiedekunnan julkaisuja / Jyväskylän yliopistoPäivämäärä
2016Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-6931-8ISSN Hae Julkaisufoorumista
2323-5004Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
An analysis of commercial video game Animal Crossing: New Horizons' potential as a platform for learning English as a foreign language (EFL) in an extramural context
Parkatti, Panu (2021)Videopeleistä on muodostunut monelle mieluisa tapa viettää vapaa-aikaa ja niiden mahdollista hyötyä kielenoppimisen perspektiivistä on tutkittu laajalti sekä kielenopetuskontekstissa että informaalisti. Tutkimukseni pyrkii ... -
Gamifying Teacher Students’ Learning Platform : Information and Communication Technology in Teacher Education courses
Nousiainen, Tuula; Vesisenaho, Mikko; Ahlström, Emilia; Peltonen, Marika; Fort, Santiago; Gómez, Sacha (ACM, 2020)This paper presents initial results from a study exploring teacher students’ experiences related to the gamification of an online learning platform in higher education. The aim was to get an understanding of the participants’ ... -
Tulevaisuuden taitojen kehittyminen peleihin perustuvalla oppimisella
Kolttola, Tuomas (2019)Pelien on todettu tehostavan oppimista, mutta on vielä tarpeen selvittää mitä peleillä on mahdollista opettaa tehokkaasti. Tutkielmassa pyrin selvittämään onko pelioppimisella mahdollista tehostaa joidenkin tulevaisuuden ... -
Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
Lietzén, Jaana (2020)Opinnäytetyö tarkastelee, miten liikunnalliset digitaaliset pelit voivat tukea oppimista, liikkumista ja hyvinvointia sekä tarkastellaan mikä pelaajia liikunnallisissa digitaalisissa peleissä motivoi. Tutkimusmenetelmänä ... -
Peruskouluikäisten oppilaiden näkemyksiä hyvän digitaalisen oppimispelin ominaisuuksista ja pelillisestä oppimisesta
Uusi-Kartano, Kosti (2020)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää oppilaiden näkemyksiä hyvän digitaalisen oppimispelin ominaisuuksista sekä pelillisestä oppimisesta. Tavoitteena oli myös täyttää tutkimuksellista aukkoa, jonka oppilaiden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.