Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Virtuaalihyödykkeiden vaikutukset pelien käyttäjätyytyväisyyteen
Tonteri, Tomi (2018)Virtuaalihyödykkeitä myydään yhä useammissa peleissä ja niiden käyttö peimarkkinoilla pelien kaupallistamiseen on lisääntynyt jatkuvasti. Tässä kandidaatin tutkielmassa on tutkittu pelinsisäisten virtuaalishyödykkeiden ... -
Virtuaalihyödykkeet verkkopeleissä
Tamminen, Sakari (2018)Viime vuosien aikana virtuaalihyödykkeiden myynti on lisääntynyt huomattavasti. Tässä tutkielmassa tutkitaan virtuaalihyödykkeitä ja niiden myyntiin liittyviä tekijöitä. Tutkielma on tehty kirjallisuuskatsauksena. Tutkielmassa ... -
Virtuaalihyödykkeiden kauppa verkkopeleissä
Tiira, Tommi (2013)Tiira, Tommi Virtuaalihyödykkeiden kauppa verkkopeleissä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 35s. Tietojärjestelmätiede, Kandidaatintutkielma Ohjaaja(t): Moilanen, Panu Verkkopelejä pelaavien ihmisten määrä on ... -
Digilaitteiden ongelmakäytön vaikutukset nuorten toiminnanohjauksen kehittymiseen
Leppänen, Lauri (2023)Digilaitteet ovat lyhyessä ajassa muodostuneet keskeiseksi osaksi ihmisten arkea. Monet käyttävät laitteita päivittäin, ja jopa hyvin nuorilla lapsilla on pääsy laitteisiin. Ylenpalttinen digilaitteiden käyttö on alkanut ... -
Virtuaalihyödykkeiden ominaisuudet ja myynti videopeleissä
Kolehmainen, Verneri (2022)Viime vuosikymmenien aikana videopeliala sekä sitä käsittelevä tutkimus on ollut kiihtyvässä kasvussa. Perinteisten hyödykkeiden lisäksi nykyisin myytävät virtuaalihyödykkeet ovat merkittävässä asemassa kuluttajille ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.