Profiiliksi profiilittomuus
Ilmavirta, J. (2017, 26.4.2017). Profiiliksi profiilittomuus. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ilmavirta
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2017Oppiaine
MatematiikkaInversio-ongelmien huippuyksikköMathematicsCentre of Excellence in Inverse ProblemsTekijänoikeudet
© Ilmavirta & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/ilmavirtaJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/26977525
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta [5668]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Johtajasta tohtoriksi - osaajasta oppijaksi? : organisaatiossa oppimisen monta todellisuutta goffmanilaisena kehysanalyysina
Malin, Virpi (Jyväskylän yliopisto, 2012) -
Lastensuojelun asiantuntijuus : vertaileva tutkimus perheitä tukevan asiantuntijuuden toteutumiseen vaikuttavista mekanismeista
Heikkinen, Jenni (2023)Tutkimuksen tehtävänä oli tarkastella lastensuojelun asiakkaana olevien vanhempien ja lastensuojelun sosiaalityöntekijöiden näkemyksiä sosiaalityöntekijän asiantuntijuudesta. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, ... -
Framework for the conversion of RDI project outputs into educational material
Jolkkonen, Tomi; Nikula, Petri; Myllymäki, Mikko; Hakala, Ismo (IEEE, 2023)To equip students with current tools and skills, educators must offer training that is relevant to the business world and keeps pace with technological development. Information and Communication Technology (ICT) skills are ... -
Haasteena yritysyhteistyö
Tuovinen, Tero (Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Assessment of Undergraduate Students' Learning Outcomes in Finland (Kappas!)
Kleemola, Katri; Ursin, Jani; Silvennoinen, Kaisa; Nissinen, Kari; Hyytinen, Heidi; Toom, Auli (2021)The Kappas! study investigated the level of Finnish undergraduate students’ generic skills, what factors are associated with the level of generic skills, and to what extent these skills develop during higher education ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.