"Koulu on kokonaan sopiva" : kyläkoulun oppimisympäristö lasten kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen haastattelututkimus
Tekijät
Päivämäärä
2017Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Muu nimeke
Kyläkoulun oppimisympäristö lasten kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen haastattelututkimusMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [28138]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kyläkoulun yhdysluokka oppimisympäristönä lapsen näkökulmasta
Honkaniemi, Sanna; Tikkakoski, Kirsi (2005) -
Opintojen henkilökohtaistaminen aikuisoppijoiden kokemana : eksistentiaalis-fenomenologinen tutkimus näyttötutkintomestarikoulutuksen kontekstissa
Kilja, Päivi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this empirical qualitative PhD study was to describe and understand the phenomenon of the personalisation of studies. The theoretical framework was the existential phenomenology with holistic conception of ... -
"Ninjakirppareita ja murkkukaupunkii..." : fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta
Lamminen, Anu (2016)TIIVISTELMÄ Lamminen, Anu. ”NINJAKIRPPAREITA JA MURKKUKAUPUNKII…” Fenomenologinen tutkimus 6-vuotiaiden lasten kokemuksista esiopetuksesta, esiopetuksen sisältöalueista ja koulusta. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. ... -
Häiriökäyttäytymisen probleema : eksistentiaalis-fenomenologinen analyysi Rauhalan näkemyksen valossa
Klint, Ilpo (1991)Tämä tutkielma "Häiriökäyttäytymisen probleema" pyrkii kuvaamaan ja valaisemaan opetuksen aikana ja luokan toverisuhteissa ilmenevää häiriökäyttäytymistä ja sen mieltä. Tutkielma pyrkii myös löytämään ilmenneelle ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.