Brändiorientaatio startup-yrityksissä
Tekijät
Päivämäärä
2016Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making
Reuter, Aapo (2020)Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ... -
Managing a start-up brand from founder competence and nets
Moisiola, Jani (2019)This Master’s degree thesis research studies the phenomenon of branding in a start-up context through the concepts of brand orientation, branding activities, brand design and brand identity. An especial focus is placed on ... -
Energized by Emotions : Opportunity Creation in Effectual Networks
Patrakka, Mikko (2022)Yrittäjyyden tutkimuksessa effektuaatio ja effektuaaliset verkostot liitetään usein resurssien kasvattamiseen ja yrittäjien toimintaan. Yrittäjät luovat effektuaalisia verkostoja parantaakseen keinovalikoimiaan ja resurssejaan ... -
Päätöksenteko alkuvaiheen startup-yrityksessä : etnografinen tutkimus
Ventilä, Eveliina (2019)Tämän Pro Gradu-tutkielman tarkoituksena on selvittää: minkälaisia päätöksiä alkuvaiheen startup-yritys joutuu tekemään? Startup-yritykset ovat tärkeä osa yhteiskunnan kehittymisen kannalta, koska ne tarjoavat ja etsivät ... -
Reasoning of using causation and effectuation logic : implications on start-up performance and internationalization
Kurkinen, Erkki (Jyväskylän yliopisto, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.