Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
Liimatainen, Oona (2020)Tässä tutkielmassa tutkittiin vaikuttajamarkkinoinnin keskeisiä vaikutuksia kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Tutkielman tavoitteena oli myös selvittää, miksi vaikuttajamar ... -
Luottamus verkkokaupassa
Kari, Tuomas (2008)Tutkielmassa tutkittiin luottamusta ja sen vaikutusta e-kauppaan, luottamuksen rakennetta, muodostumista ja erityispiirteitä e-ympäristössä. Tutkittiin myös, miten yritys voi parantaa e-kaupan luotettavuuden välittymistä. ... -
Asiakasuskollisuuden muodostuminen verkkokaupassa
Hannuksela, Anna (2017)Verkkokaupan nopean kasvun ja kehityksen myötä kilpailu on kiristynyt ja asettanut toimijoille suuria haasteita globaalissa toimintaympäristössä. Kannattavien asiakassuhteiden aikaansaaminen on haastavampaa ja asiakasuskollisuuden ... -
Käyttöliittymä osana asiakasuskollisuutta verkkokaupassa
Mikkilä, Annastina (2022)Suuren ja yhä kasvavan verkkokauppatarjonnan takia asiakkaan on helppoa vaihtaa asiointia eri verkkokauppojen välillä. Näin ollen kestävien asiakassuhteiden luominen voi olla haastavaa, mutta se on samalla kriittistä ... -
Asiakasuskollisuus ja kanta-asiakasohjelmat verkkokaupassa
Urpi, Toni (2009)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.