A magyar mint második nyelv tanításának nehézségei és sikerei Nagyváradon
Kiss, A. (2012). A magyar mint második nyelv tanításának nehézségei és sikerei Nagyváradon. THL2 A magyar nyelv és kultúra tanításának szakfolyóirata/ Teaching Hungarian Language, 8(1-2), 97-115. http://www.epa.hu/01400/01467/00009/pdf/EPA01467_thl2_2012_1-2_097-115.pdf
Julkaistu sarjassa
THL2 A magyar nyelv és kultúra tanításának szakfolyóirata/ Teaching Hungarian LanguageTekijät
Päivämäärä
2012Oppiaine
HungarologiaTekijänoikeudet
© the Author & Balassi Bálint Magyar Kulturális Intézet.
Julkaisija
Balassi Bálint Magyar Kulturális IntézetISSN Hae Julkaisufoorumista
1787-1417
Alkuperäislähde
http://www.epa.hu/01400/01467/00009/pdf/EPA01467_thl2_2012_1-2_097-115.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/22878517
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Striving to learn versus "I know all I need": the perceived foreign language skill development of first-year university history students
Pajakoski, Tiina (2016)Kielitaidon kehittymistä on tutkittu paljon, mutta korkeakouluissa tapahtuvaa kielellisestä kehitystä ei niinkään, varsinkaan Suomessa. Opiskelijat ovat muutaman pakollisen kielikurssin jälkeen oman motivaationsa varassa, ... -
How do MMORPGs facilitate language learning for Finnish EFL students?
Autio, Petri; Takamaa, Jesse (2020)Englannin kielen globaalista vahvasta asemasta johtuen koulun ulkopuolinen kielenoppiminen on entistäkin tärkeämpi tapa hankkia ja pitää yllä kielitaitoa. Oppijan tulee altistua autenttiselle kielelle, mikä ei välttämättä ... -
Peer interaction, mediation, and a view of teachers as creators of learner L2 development
Poehner, Matthew E.; Leontjev, Dmitri (Wiley-Blackwell, 2023)SLA researchers in a variety of theoretical traditions have argued that interaction is essential to supporting learner L2 (second/foreign language) development. While L2 research informed by sociocultural theory has generally ... -
Language ideologies about learning historical minority languages : Hungarian in Romania and Swedish in Finland
Kiss, Attila Gyula (University of Jyväskylä, 2015) -
The type and the frequency of output-based activities in Finnish upper secondary school EFL textbooks : an overview of modern textbooks
Renvall, Lauri (2014)The study analyzes Finnish upper secondary school engslish as a foreign language (EFL) textbooks. It aims to create an overview of the type and the frequency of output-based activities in two different textbook series. The ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.